Gepakt..... en hoe!

30 juli 2017 - Dussen, Nederland

Vannacht is het dan zover, we gaan onze reis beginnen. Vandaag de laatste wasjes gedaan en de koffers gepakt: 2 grote, die 23 kg mochten wegen en 2 handbagage koffers die 10 kg mochten zijn. Met wat heen en weer geschuif lukte dat maar net, misschien hebben we 2 ons overgewicht , maar Peter zal zijn stralendste lach laten zien. Alleen Peters laptoptas en mijn " schoudertas" zijn allebei loeizwaar, die worden niet gewogen! Adriaan en Tineke, die vakantie viren in ons huis en de kippen en kuikens onder hun beheer hebben, hebben we vandaag instructies gegeven en we gaan om 9 uur naar bed omdat we er om 2 uur weer uit moeten om naar Düsseldorf te rijden.  Vandaar vliegen we naar Moskou , daar wachten we 4 uur totdat we kunnen overstappen op een vlucht naar Tartarije. We hebben er reuze zin in. Omdat we al zo' n tijd hebben gemaild met Ruksana, onze gastvrouw in Mendeleevsk, lijkt het voor ons of we oude vrienden gaan bezoeken, ook al hebben we haar en Viktor nog nooit ontmoet. Jullie gaan het  lezen!

1. Edda:
    30 juli 2017
    Goede reis en heel veel plezier
  2. Marjolein Steur:
    30 juli 2017
    Nou nog heel even dan..als het lukt om om 9 uur naar bed te gaan..........vergeet je b12 niet he.........
    Hele fijne reis saampjes en heel veel plezier.ik kijk uit naar je verslagen..............:) Big hugs beide!
  3. Elly Versteeg:
    30 juli 2017
    Slaap lekker en een goede reis.
    Ik hoop mooie inspirerende verhalen te mogen lezen.
  4. TinekeNieuwenhuizenSchreurs:
    30 juli 2017
    Geniet, lieve schatten. Wij verdedigen hier het fort. Daar kunnen jullie op rekenen.
  5. Christel:
    30 juli 2017
    Ben heel benieuwd naar alle verhalen! Hele goede reis en geniet, geniet, geniet!
  6. Guido & Simone:
    31 juli 2017
    Lieverds, geniet er vooral lekker van. Nu nog even de reis en gesleep. Maar daar wordt het geweldig. Ik voel het aan mu watur.. Kussen via Dussen aan Dusseldorf en vandaar.. Nouja, jullie snappen het wel..
  7. Anita en andries:
    31 juli 2017
    was het niet veel liefs uit Moskou 007? Moet dus goed komen.
  8. Wilco de zeeuw:
    31 juli 2017
    Ben benieuwd of en hoe Anastasia's liefdevolle plekken zijn gerealiseerd. Is het landschap en de energie anders? Deze boer hoort er graag alles van! Veel plezier en inspiratie gewenst uit Slabroek.
  9. Diana:
    31 juli 2017
    Ik ben zoooo benieuwd naar alles!!! Heel veel plezier nogmaals!