Correctie en niet van de atlas.

18 augustus 2017 - Dussen, Nederland

Nu we weer een beetje geland zijn en alle wassen zijn gedaan heb ik me er maar toe gezet om alle verhalen nog maar eens door te lezen. We hebben de op onze telefoons geschreven, omdat die de beste internetverbinding hadden in ons appartementje, de I-Pad deed dat niet zo goed. Gevolg van het gepiel met die telefoons was, dat we nogal eens schrijffouten maakten. Ik hoop dat ik ze er nu uit heb gehaald. Mocht er nog iets te vinden zijn, hoor ik dat graag.

We zullen deze reis niet snel vergeten! Nog nooit zijn we zo geraakt door een land met zijn volk. Hoe jammer is het, dat er in een westen zo een verdraaid beeld van Rusland geschetst wordt.

Als voorbeeld een filmpje op You Tube, dat het bekijken waard is:

https://www.youtube.com/watch?v=whMLnHiJMSY .

Dank dat jullie ons blog gevolgd hebben, we hopen dat jullie het leuk vonden. De foto's zal ik binnenkort ook nog onder handen nemen, want ook die zijn wat onhandig op de blog gezet en er zijn nog een aantal foto's die ik er nu pas op kan zetten.

1. Lilian:
    18 augustus 2017
    Wat ontzettend leuk om jullie ervaringen bijna 'live' te lezen! Het komt over als een fantastische belevenis die je nog lang bij zal blijven. We zullen er ongetwijfeld nog veel over horen. Tof!
  2. Anita en andries:
    19 augustus 2017
    Alles is anders als het perspectief veranderd, Jullie kijk op de wereldmis voor mij altijd al bijzonder geweest, net als deze reis. Het is jullie gegund.
  3. Wilcox:
    19 augustus 2017
    Kom graag de verhalen live horen... Wellicht eind september......
  4. Simone en Guido:
    23 augustus 2017
    Dank ,dank, dat we zo,met jullie, mee op reis mochten! kussen voor de Russen in Dussen XX
  5. Ruksana en Viktor:
    31 augustus 2017
    Wij hebben zo mooie en warme herinneringen aan jullie. Jullie zijn heel erg welkom bij ons. Al onze vrienden missen jullie en sturen heel veel kusjes toe.