Onze laatste werkdag.

9 augustus 2017 - Mendelejevsk, Rusland

Om toch nog een beetje vakantie te hebben, hebben we vandaag de laatste mensen behandeld.( denken we ) Hoewel we werken hier als enorm fijn ervaren hebben. Het bijzondere is, dat ik Marianne, net voordat we weggingen iets heel bijzonders ontdekt had, zodat ik hier zonder die hele batterij aan flesjes die ik thuis gebruik, heel veel mensen effectief heb kunnen behandelen. ik moest wel, omdat ik mijn oude methode thuis moest laten. Ik had alleen de Grootoudersremedies bij me, bergkristalletjes, suikergranulen zonder informatie erin en verder niets. Het werkte super!  Sterker nog, er was een dag bij de yogaschool, toen was ik het etui met de Grootouderremedies vergeten en toen gingen de behandelingen even goed. Ik weet niet of dit in Nederland ook zo gaat lukken. De meeste mensen kennen mijn manier van werken, dus zullen ze de nieuwe manier heel vreemd en zweverig vinden. Maar omdat hier in dit stuk van Rusland de mensen niet wisten wat ze moesten verwachten, gingen ze er heel open in en gebeurden er heel wat kleine wonderen. Wat hebben we hier veel geleerd! Maar Ruksana en Irina hebben we ook een paar stappen verder kunnen helpen. De laatste patiënten waren vader, moeder en kind. De vrouw was huisarts, is later chiropractie erbij gaan doen en osteopathie. Haar man had een kyphose, dat is een vergroeiing van de wervelkolom, zodat je een bochel krijgt. Zij was niet in staat geweest die bochel effectief te behandelen. Ze kwamen voor een atlascorrectie, het kind had er al eentje gehad met de oude methode van de vibrator.  De. vrouw was helemaal onder de indruk van het resultaat bij haar man en voelde zelf ook een heleboel veranderen bij zichzelf. Peter en ik hebben na de correctie bij haar man ook aan de bochel gewerkt met Matrix Energetics en het resultaat was verbluffend. Aansluitend heb ik de arts een consult gegeven en dat was heel mooi, ze zat met tranen in haar ogen. Ik kreeg haar ketting, een shungite steen waarin een Russische rune is uitgesneden en die rune betekent: Koningin van het Lot. Ze vond dat deze rune helemaal bij mij paste.

Vanmorgen werden we door Ruksana en Irina afgehaald en omdat ze nog ergens wilden afgeven, kwamen we bij een supermarkt waar we werden opgewacht door degene voor wie de spullen bestemd waren. Ze is hoog zwanger en uitgerekend op 31 augustus. Nadat we kennis hadden gemaakt met haar vroeg ze ons op de koffie. We hadden nog niets anders op ons programma en vonden het wel leuk om bij een echte Russische familie een kijkje te nemen. Het was duidelijk te zien dat ze het niet breed hadden. Ze hadden al 4 kinderen. Met gammele krukjes, een bankje en een oude bureaustoel zonder rugleuning werd een gezellig zitje gevormd rond een kleine eettafel. We kregen een heus kopje toebroek, koffie met prut onderin en suiker . We besloten deze mensen een energetische atlascorrectie aan te bieden.Dat wilden ze maar wat graag en het was bovendien de gelegenheid voor Irina om te oefenen. Iedereen weer blij? Op naar een klein slaapkamertje waar iedereen een behandeling kreeg,behalve de zwangere vrouw, omdat Peter testte dat dat in dit stadium van de zwangerschap niet goed voor haar zou zijn. Ook deze mensen waren heel blij en dankbaar en merkten van alles na de correctie.

1. Yolanda:
    9 augustus 2017
    Prachtig hoe je het beschrijft. Ik voel je.
    Connect the dots.... and so it is.
    xoyo
  2. Christel:
    9 augustus 2017
    Hoe mooi alles kan lopen !
  3. Marianne:
    9 augustus 2017
    En dan te bedenken dat het voor een groot deel bij jou en Rene begon!
  4. Simone en Guido:
    11 augustus 2017
    Wat een bijzondere vakantie is dit voor jullie,met zulke mooie,nieuwe en diepe ervaringen!
    Jullie zijn hele andere,'nieuwe' mensen als jullie weer in Dussen zijn! Een soort van.. Hollandse- Russen in Dussen. Kussen dus, aan de Dussense Russen XX