Ervaringen bij de ashram (yoga centrum)

8 augustus 2017 - Naberezhnye Chelny, Rusland

Even geen tijd gehad voor het reisblog. Eigenlijk omdat ook hier de tijd een loopje met ons neemt, maar ook omdat we onverwachts uitgenodigd zijn om weer te genieten van een bagna waarbij we weer voor de sauna in de blokhut werden uitgenodigd en we daarna zo loom waren dat we omstreeks tien uur ons bed invielen en in een ruk doorsliepen tot de volgende ochtend. We werden omstreeks half negen opgehaald, vandaag de achtste augustus, om net als gisteren in het yoga centrum (ashram) behandelingen te geven. Marianne met de Grootouder remedies en andere energetische middelen en Peter met de Energetische Atlascorrectie. Gelukkig was het beide dagen alleen in de ochtend tot ca. 1 uur..Ook hier beleefden we weer mooie ervaringen......mensen tot tranen geroerd en wij ook. Tussen de behandelingen door had Marianne wel wat tijd om Ruksana en Irina de beginselen bij te brengen van het werken met de Grootouder remedies. Dat heeft ze in de middag bij hun thuis verder gedaan. Het zijn snelle leerlingen, al behoorlijk spiritueel ontwikkeld en heel gevoelig.

Ook heeft ze hen geleerd hoe je een bloesemremedie maakt. Hun stuk grond staat zo vol met bloemen, dat ze wel een tijdje zoet zullen zijn om er van elk soort bloem een remedie te maken. Veder leren we steeds beter rauw te eten: je kunt ook allerlei granen weken en daar met olie en groenten en kruiden de lekkerste salades maken. Ze persen zelf verse lijnzaadolie: wat is dat een verschil in smaak met die uit een flesje! Van de lijnzaad die overblijft na het persen van de olie maken ze dan ook weer een soort prutje met kruiden en zo, wat tomaten erbij  en HEERLIJK! We hopen binnenkort naar een plek te gaan waar andere Anastasia mensen wonen en hoe meer we ons erin verdiepen hoe meer we de overeenkomsten gaan zien tussen de energie van Anastasia en die van de Grootmoeders, van Marianne haar remedies. Het wordt ook steeds meer duidelijk nu, hoe allerlei toeval ons hier heeft gebracht.

1. Alice knol:
    8 augustus 2017
    Jullie genieten er lekker van leuk hoor. Al die nieuwe dingen die je mee maakt prachtig. Geniet er nog maar lekker van dikke kus van ons
  2. Marjolein Steur:
    8 augustus 2017
    en zo sluit het een aan op het ander.geniet er maar lekker van hoor! ........uit eethen........:P
  3. Guido & Simone:
    8 augustus 2017
    Het voelt alsof jullie met iets veel groters bezig zijn.. Gewoon lekker doorgenieten dus.. ;-)
    Kussen aan de Russen..
  4. Marjanne:
    9 augustus 2017
    Mooie mensen......prachtige ervaringen........duidelijk dat jullie met volle teugen genieten, even compleet los zijn van alles!